I won't drift away. Not when there is so much to say

En värld som är vänd upp och ner. Just nu går jag på taket, tittar ner på golvet och ibland undrar jag varför mitt liv sett ut som det gjort och då slår det mig, som en stålhetta i pannan, det är på grund av mig... Mitt sätt att se på saker. Jag tar in min omgivning, som musik, det sätter sig och bränner sig fast i minnet. 

Jag bryr mig, jag må gå under av den anledningen men ingen kan säga att jag inte brydde mig. I de fall jag misslyckats har det varit för att min syn varit blurrig. Leta efter krig och du kommer aldrig hitta fred. Så lever jag mitt liv. Jag tänker fortsätta, så länge jag bara orkar! 


Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!