Tack alla, men nu skjunker mitt skepp sakta men säkert..

Tack alla som bidragit med pengar till mig i dessa svåra tider! Dessvärre klarade jag mig inte hela vägen runt.

Jag är otroligt tacksam för all hjälp jag fått och jag tänker aldrig glömma supporten från er!

Jag är tvingad att säga upp min lägenhet på fredag och det är tungt, jävligt tungt. För utan min lägenhet kommer jag inte klara av att bygga upp mig själv och det innebär väldigt många negativa saker..

Har man inget hem så kan man inte utvecklas och ta hand om sig själv. Tyvärr är det bara så..

Så länge jag inte vinner pengar på lotto eller träffar en övergenerös person som kan hjälpa mig ur detta så kommer jag gå under. Det värsta av allt är väl alla anmärkningar som kommer rulla in nu och vetskapen om att jag inom kort inte kommer kunna bli kontaktad vare sig på brev, telefon eller internet..

Jag är skyldig er underbara människor ett enormt stort tack för all hjälp jag fått. Jag är faktiskt väldigt tacksam!

Ha det bra tills vi hörs igen!

/ C.S

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!