I will make them see just how fucking sick they've made me...

Jag förtjänar inte detta och det säger jag med stolthet.. Jag må ha gjort misstag, misstag som jag lärt mig av. Men det ger inte samhället rätten till att trycka ner mitt huvud så långt ner under vattenytan..

Hade jag haft kraften till det så hade jag gått ut i krig med dom men jag vet inte vart man ska vända sig. Är det så att dom vill se mig död!? Jag är så jävla trött. Dom har förstört precis allt som varit bra i mitt liv.. Dom kunde dömma ett litet barn men sen gick det bra att bara slita bort friheten likt vingarna på en fågel.. Det är dom som förtjänar ett helvete och en smärtsam död..

Jag ska visa dom hur jävla sjuk dom gjorde mig. Dom hade ingen aning då men jag ska visa dom.. Fy fan...

Lämna mig här...

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!