Dåliga nyheter

Skulle vilja skriva om resan och spelningen i Stockholm. Men jag satt och betalade de räkningar som jag kunde och sen räknade jag ihop alla inkassokraven.. Jag tänker inte skriva ut summan här men låt oss säga såhär. Jag säger upp lägenheten imorgon och börjar packa..

Detta är det värsta som har hänt mig. Jag vill bara lägga mig ner och ge upp, samtidigt vill jag fortsätta kämpa. Men när man snart inte längre har ett hem, en trygghet hur ska det gå då? Pengar växer inte på träd och det finns ingen mer att låna av. Det hade varit så otroligt skönt om man kunde ta ett lån och betala precis allt så att man kan börja om på nytt med en fast månadskostnad.

Jag hade klarat mig då. Men utan jobb får man inte ta ett lån tyvärr.. Jag kan inte sova även fast jag vet att jag måste för att orka med att packa imorgon.

Så mycket pengar.
Så långt ner i helvetet är jag påväg.. Fan också.. Fan...
Får sälja min älskade gitarr helt enkelt..

Kunde de inte bara hjälpt mig när de kunde. Nu ska jag inte tråka ut mina läsare mer. Förlåt..

Pack och hej!

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg


Anonym

karma

»»»»»»»» 2012-05-29 | 14:25:12

»
»
»

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!