Notes to self!

Jag måste fixa detta nu alltså!
Jag vill satsa 200 % på C&F. Måste få läkemedel till att sluta röka, öva upp rösten och verkligen ta tag i detta.

Marknadsföring Marknadsföring..

Jag måste fixa jobbet, det är jävligt viktigt. Detta kan vara min chans till att en gång bli Fritidsledare och börja folkhögskolan till hösten! Jag behöver detta så otroligt mycket.

Låtar kommer till mig just nu och jag måste ta dom till mig. En vän sa till mig, att försöka glömma kärleken är som att försöka tänka tillbaka på något man inte varit med om.

Jag måste maxa nu. Huvudet spinner i 200 knyck och jag kan inte bromsa. Jag vill bara inte att det ska smälla.

Ge mig styrkan...

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg


Keufken

Jag måste få utlopp för mina idéer snarast också!



Som vi sa, vi repar in de nya grejorna. Men efter det börjar vi på "mitt".

»»»»»»»» 2012-03-10 | 19:47:36 | http://www.charliefredrik.com/

»
»
»

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!