Och bara om jag vet att hon väntar Om jag hör hennes hjärta sakta slå Bara om hon låg här tätt intill mig Kan jag bli den jag var igår

Min inre resa har börjat och jag har packat ner hela mitt Tvrum inatt.
Jag har gått 1,3 mil och cyklat 5 km. Imorgon ska jag försöka få min säng härifrån och till mitt nya hem.
Jag flyttar hem igen. Jag ska bygga upp mig själv för jag ska visa att jag kan.
Jag träffade en vän innan ikväll och vi pratade. Han gav mig ett tips.
Det som krävs för att bli kvitt sin ångest är att bli vän med den. Att bjuda in den och bli vän med den.
Vi pratade om bägare som svämmar över när det blir för mycket, om att medicinering nog är en bra sak för mig.
 
Jag har skrivit en ny text, till en låt med Charlie & Fredrik. Den heter "Hide & Seek" just nu.
 
Jag ska gå och lägga mig nu ett par timmar och hoppas på att jag kan flytta lite saker imorgon när min älskade mamma vaknat och orkar. Det ska bli skönt. Jag känner ändå att det fortfarande glöder inom mig. Nu gäller det att lägga på saker där så att glöden tar sig och blir en stor eld. För jag vet, att när jag är mig själv kan jag flytta på berg, om jag bara vill.
 
Jag säger godnatt även fast det är morgon.
 
Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!