Det är bara jag själv som kan sätta ner foten och stoppa det, Nu får det var bra. Jag tänker inte må dåligt längre.

Idag har varit en bra dag och jag känner fortfarande glöden inom mig.
Jag har fått svaren jag sökte och nu gäller det bara att fortsätta framåt.
Du anar inte hur mycket det gjorde att få krama dig och höra din röst.
 
Nu ska jag försöka sova för imorgon är en lång dag, Tvättstugan 07:00 - 12:00 sen fisk på Solsta Towers sen ska jag försöka flytta lite saker hem till Axvägen och klockan 16:00 ska jag träffa min kontakt på vuxenpsyk.
Kanske kan jag lyckas kapa topparna i mina tankar. Tänk vad skönt det hade varit.
 
Tack igen <3
Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!