And I don't need to know your stories Don't need to understand your pain Cause I've been here since the beginning And I'll be here the rest of the way

Ibland rinner det över, för även om jag är stark så måste man tillåta sig själv till att skriva även det som inte känns så bra, men ni har fått stå ut med mycket dåligt på senaste tiden, vissa mer än andra. Därför väljer jag att skriva mina negativa tankar i ett vanligt dokument på datorn. Då slipper ni läsa om det och jag får det ur min hjärna.
 
Jag väljer att skriva samma rubrik här som på dokumentet för att det helt enkelt är lättare att hitta en bra rubrik än två.
 
Klockan är för mycket och jag borde gå och lägga mig. Så jag försöker med det. Imorgon väntar en ny dag.
Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!