I wouldn't have missed a single minute of it. Not for the whole world

Jag har dig att tacka för allt, allt jag är och allt jag lärt mig är tack vare dig.
Och vart världen än tar oss nu så ska du veta att du alltid kommer att finnas i mitt lilla hjärta.

Det är få människor i mitt liv som jag ser upp till och som har gett mig lärdom för livet och du toppar den listan. Jag tackar dig så otroligt mycket.
För när jag sedan levt klart mitt liv, när strålkastarljuset slocknat så är du ändå den som hela mitt livs berättelse är baserad på.

Du är fri att göra precis det du känner för. Du är den starkaste människan jag någonsin träffat och jag är så otroligt stolt över att få ha haft dig som livskamrat. 3 år har gått snart och jag tackar dig igen.

Spring nu ut i livet och lev som den fria människan du är född till att vara. När du vill finns jag här, ifall du behöver bolla någon tanke.

Lev livet som du vill, låt aldrig någon säga att det inte går, du har bevisat det för mig. Stanna upp ett tag, lyssna noga på ditt inre så ska du se att du hör en röst som säger det jag nu tänker skriva.
FÖLJ DINA DRÖMMAR!

Tack för allt min vän!

I wouldn't have missed a single minute of it Bea. Not for the whole world.

Jag stannar till ett tag nu, byter sida i boken och väntar på att pennan ska skriva nya kapitel med händelser som komma skall.

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!