I really miss your hair in my face

Ensamheten och kylan som besöker mig på nätterna börjar bli mer och mer påtaglig.
Jag gör det bästa jag kan för att ta mig från en dag till nästa men
ibland känner jag mig uppgiven.
Det är precis som att ingenting fungerar längre.
Man är alltid på glid och man försöker göra saker för att fylla hjärnan med något annat än bittra tankar.
Ibland fungerar det bra men då och då händer det att det inte funkar alls.

Jag önskar att det fanns någon form av glimt av vart man är påväg.
Jag känner att något börjat slita och dra i mig.
Man kan inte fortsätta kämpa varje dag utan att se någon form av förändring.
Jag vet ju att det hade varit värt det. Men eftersom jag inte läst denna boken innan så vet jag inte hur det kommer att sluta. Jag kan bara basera slutet på det som hänt hittills och eftersom att detta inte är någon fin amerikansk kärleksfilm så är jag rädd för att det kommer gå åt helvete rent ut sagt. 
 
Jag har försökt att hålla allting ovanför vattenytan men jag kommer förstöra mig själv om jag fortsätter.
Jag står här nere ensam och vet inte riktigt vad det är som händer. Vart jag är eller vart jag ska.
Jag har inte fattat vad man menar med att kärlek inte alltid räcker förrens nu.
 
För hur vid än vrider och vänder på detta så hade allt varit bra nu om det fanns en vilja till det.
Jag hade mina chanser och jag spelade bort dom allihop. Jag sket i det blå skåpet. Som jag alltid gjort.
 
Jag förtjänar det inte. Det är bara så jävla svårt att förstå det. Att inse att jag inte är tillräcklig.
För så är det, annars hade läget inte varit som det är.
 
Jag älskar dig och det kommer jag fortsätta att göra. Jag är rädd att det aldrig kommer försvinna från mig.
För det kommer det inte, eftersom att jag inte vill det. Man måste vilja för att lyckas.
"i'd rather be messed up than over you"
 
Nu ska jag vara tyst.
det kommer vara tyst här
ett bra tag..
 
Våren 2013...
 
Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!