När verkligheten tränger mig och skapar oreda i mitt huvud

Det känns som om jag är påväg ner igen. Sedan ett par dagar tillbaka har jag känt hur hopplösheten infunnit sig igen och jag har försökt att tänkte om och tänka rätt men jag sitter fast. Jag vill bara ha mitt liv tillbaka men det ser så frustrerande mörkt ut. Jag har inte skrivit i bloggen på ett tag nu och det är för att skona alla runt omkring mig. Jag mår väl inte så bra då helt enkelt, kanske har min inre styrka lurat mig och kanske är jag då kvar på samma ställe fortfarande. Jag har känt mig så likgiltlig den senaste tiden och jag är inte sådan som människa, därför blir det extra jobbigt. Livet går via en autopilot just nu och det märks för jag hatar livet som det är just nu. Repeat..Repeat..Repeat and Repeat... Jag ska jobba från 05:30 imorgon till typ 03 natten till måndagen. Vi får se hur det går. Min telefon är helt död så vi hörs väl på måndag eftermiddag som först. Godnatt..

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!